Alpi Eğer dediğin gibi düzenliyse bence gitmelisin. Muhtemelen nst bağlanır düzenli sancı çıkarsa duruma göre bakarlar senin de için rahatlamış olur😇
Arzuu35 Alpi benimde ayni sekilde devam ediyor hala agrim olmadigi icin gitmedim hastaneye sadece asagiya baski var yarin kontrlum var kotu olmadgim surece yarina kdar beklicem
defne55 Arzuu35 35 haftaligim sancım yok yani ben bisey hissetmiyorum ama şu iki üç gündür bebek toplanıyor ve kasiklarima doğru kasiliyorum yani kasildigimi hissediyorum bakalım ne olacak siklasirsa gidicem doktora bende