Mehtap_Aktas94 Ezgice anladım canım evet mevsim arasi tam bir iki ay sonra yaz olacak bizimde n normal şartlarda 25 Şubat'ta doluyor 40 haftamiz hayırlısı bakalim 😊
Busraae _Cansuu_ ben normal iyisinden nevresim takımı aldım a101dekinide yedek olarak almayı düşünüyorum canım