Mehtap_Aktas94 benimde şubat sonuna doğacak minik prensesim cinsiyetini öğrenir öğrenmez gidip 2 tane citcitli zıbın almıştı babası 😊 anneannesi bugün 10 lu set battaniye falan aldı babaannesi de peluş yorgan aldı bi kaç bise örüyor çevremdekiler benden hevesli almaya sanırım iki tarafında ilk torunu olunca biraz heyecan var 😊 ama kasım sonu aralık başı gibi almayı düşünüyorum ihtiyaçlarını