Rmyssucu Merhaba İzmir'de temiz uygun fiyatlı özel ya da devlet olabilir hastane araştırıyorum öneriniz var mı
tumerseyma Rmyssucu Egepol, Ege yaşam ve Mono sağlık gibi yerleri denemiş biri olarak , Çınarlı kadın doğumu öneriririm 🥰 Onur bey çok memnun kaldım. Giden arkadaşlarım da memnunlar
Kbrbydkk Rmyssucu dokuz eylül üniversitesi hastanesi tavsiye ederim ister özel ister devlet kısmını. Devlet kısmında bile doğumda özel gibi oluyor. Doktorları çok ilgili.
20182019 Rmyssucu ben suan ege sehire gdyrm 31 haftalgm cn m fert bey memnunum ama brda cogu hastane dgm ucreti 3 bint l cok pahali ya
Mrverdem Rmyssucu çok araştırdım ve dün ata sağlık doktor medine hanıma gittim. Önceki doktoruma ve hastaneye göre çok iyi ve ilgililer. Fiyat olarak da uygun geldi bi çok yere göre.
Rmyssucu tumerseyma doğum ücreti muayene ücreti falan nasıl canm bide odalar doğumhane falan hep bı kaç kişilik diyorlar öyle mi
Rmyssucu nuranruzgar muane ücretleri ne kadar canım doğum falan ne kadarmış bende sada Hastanesi'ne gidiyirum özel ama doktor iyi hastane kötü
Rmyssucu _hkubra muane ücretleri ne kadar canım doğum falan ne kadarmış bende sada Hastanesi'ne gidiyirum özel ama doktor iyi hastane kötü
_hkubra Rmyssucu muayene 95 lira. Çok ilgili bir doktor mine hanım. Doğum 3100 diye biliyorum ama detay daha konuşmadık
Arzuu35 Rmyssucu sada hastanesi kotu demissiniz ne icin oyle dediniz bende dogumumu orda dusunuyorum doktorumda cok iyi
ballicoreklerim Rmyssucu Doğum ücreti hakkın da bilgim Yok ama Çınarlı onar bey cok ilgili ve alakalı bi doktor muayene ücreti 80 tl
Selay Kbrbydkk mrb dokuz Eylül’de hangi doktora gidiyorsun. Özel kısmının fiyatı ne birde nasıl randevu alabilirim.
Kbrbydkk Selay devlet kısmında gebe pokliniginde o gün hangi doktor varsa ona muayene oluyorsunuz. Ama proflar ücretli 122tl diye hatırlıyorum. Randevularda cuma cumartesi hariç akşam saat 7de internet sitesinden alabiliyorsunuz. Sistem açık oluyor.
Frdhcrt Karataş hastanesi ece uslu işinde bir numara doktor değil abla gibi ata sağlık ve bir sürü hastane denemesi sonunda buldum kendisini öneriyle çok şükür çoook memnunumm
Rmyssucu Arzuu35 vala doktorumdan çok memnunum ama doğuma iki gün önce arkadaşım iki bin TL verdi ne adamakıllı odası var ne de özel gibi yani devletten farksız o kadar para boşa gidicek ameliyathane gidiş gelişi sıkıntılı falan
Mrverdem Rmyssucu doktoruna göre değişiyormuş medine hanım için 3000 dediler. Diğer yerlere göre uygun geldi bana.