Yesimgcl canım benim yorgunluktan ziyade riskli gebeyim iş yerinde kanamam olduğunda hastaneye yetiştirdiklerinde Benin ve bebeğin hayati tehlikesi başlamıştı ve iş yeri Hekimim o günden sonra beni işe kabul etmedi gelme sakın rapor al evinde dinlen ben iş başı yapmana izin veremem en yakın hastane 40 dakika seni yetiştiremeyiz bişi olursa dedi. Hala kanama alnım var maalesef ve tekrar edebilir bi durum. 40 gün raporu doldurdum çünkü 1 ayı geçti bu kanama vs😔 ona rağmen heyet raporu vermiyorlar bana. En son bu kontrolümde başhekime çıkacağım vermezlerse iş yeri kabul etmiyor sorumluluk yazısı versinler o zaman diyor ben sorumluluk alamam diyor bu doktorlar rapor vermiyor😔 iş yeri Hekimim ben konuşurum gerekirse doktorla diyor devlet doktorları sallamıyor bile😔 açık açık söylesen de ALLAH vicdanlı biri ile karşılaştırsın ne diyim