kirpapatyasiii Bebişin hayırlı olsun Allah tamamına erdirsin inşallah 🤗🤗 benim bu 3. Hamileligim ilk ikisini kaybettim agustos ayinda ilk bebegim kizimi kaybettigim günün senesi bu hamileligiminde başı kanamam ve ağrım vardı doktordan çıktım kötüyüm eczaneden ilaç alıp eve gidicem kuaförün önünden geçerken birden girdim içeri belime kadar saçlarım vardı nerdeyse yarısını kestirdim birde güzel fonledim az da olsa keyfim yerine geldi. Ilkinde yok saç kesme yok mezar üstüne gitme anlayacağın bunlar hurafe şeyler canım olacak olan oluyor sen sebep olmuyorsun tecrübeyle sabit😏 Gerçekten hurafe olduğuna inandığın zaman kestir ama sonra için içini yemesin canım 🤗🤗
Senaysn kirpapatyasiii çok üzüldüm gerçekten rabbim bunu size bağışlasın dediğiniz gibi gerçekten hurafe bunlar 🙏
Ezgievrenn Batıl inanç cnm ya inanma Allahın verdiği ömrü saç kesimiyle alsaydık ohooo. Ya da aklı kısa olur derler saçı kesmek mi belirlicek saçma. Ben kestim 7 haftalıkken rahatladım şuan 10. Haftadayız cok şükür 🤲🏻
Deletedmom2224 Senaysn batıl inanç yok bebeğin ömrü kısalırmiş inanmayın bosverin kestirebilirsiniz 😊
Sulebrk Senaysn hayır kesebilirsiniz bende kestirdim batıl inançlara itibar etmeyin arkadaşlar boya zararlı kimyasal ama saç kestirmekte sakınca yok