Senaysn Ben hamileliğim boyunca 2 kere kestirdim canım 😊 ilk zamanlar uzundu biraz ferahlayım diye kestirdim sonradan çok dökülmeye başladı 1 2 ay belki her yerde saçımı topluyordum.
Sonra kökü bende değil mi nasıl olsa dedim ve kestirdim (kestirdikten sonra da çok rahatladım ve saçlarım kuvvetlendi, benim saçlarım ince tellidir normalde) 😊 neyse
kuaförde bi kadın "Aa sen hamile misin saçını neden kestirdin, bebeğin ömrü kısalır ben kestirmemiştim" dedi ve ben inanmıyorum öyle şeylere dedim ki gerçekten de inanmıyorum. Yani Rabbimin her kuluna biçtiği bi ömür vardır bunun saç kesmeyle kısalacağını hiç düşünmüyorum 😂
Kestir bence rahatlarsın boşver 😊
Ömrümde ilk defa düğünden önce boyattığım saçlarıma kıydım kestirdim ben 😂😂