Yazey valla insanları hiç anlamıorum doktoru sağlıklı dedikten ve sağlıklı doğduktan sonra ha 4 ha 3 ne farkediyor. Bir kilo fazlası olan bebek hayata 1-0 önde mi başlıyor. Ya da kilo sağlıklı bir hayat yaşayacağına garanti mi oluyor.
Açıkça bakılırsa iki sebebi var ya anne kendini çok iyi besledim büyüttüm diye motive ediyo ya da ele güne bak tosun gibi çocuk doğurdum demek için düşünüyor.
Arkadaşlar söylüyorum bu kilo boy şu bu hepsi belli kalıplarla ortalama alınıp yapılan ölçümler. Bi çoğu 100-200 oynuyor ultrasonda. Doğduktan sonra da o 4 Doğanlar bir kaç güne zayıflıyor gidiyor şişlik falan. Çok değil bir kaç ay sonra tüm bebekler belli kilo aralığına geliyor. Tüm bunlar böyleyken lütfen ne yapabilirim bebeğim zayıf bence diye kendinizi üzmeyin. Doktor bebek zayıf sağlıkta şu bu var derse haklısınız ama ortada bişe yokken de biraz çok Şükür demeyi bilelim lütfen.
Destan yazdım ama insanların s’dik yarıştırır gibi bebek kilosu sorgulaması çok garip geliyor bana.