ftscebeci71 3 kilo bence güzel fazlada olunca dogum zor oluyor, mesela ben ilk oglumu 4 kilo dogdum, bana hastanede 3.500 demişlerdi zorlanmıycaksn falan ama dr um dedigi çıkdı çok zorlandm popoma kadar dikişim oldu. fazla kiloda birşey degil yani zaten dogumdan sonrada bebek kilo alıyor illa doguma kadar fazla kilo aldrmak gereykmiyor