Melike_18 bende 40. Haftaya kadar bekledim bebeğim 4 kiloydu ve baş çevresi büyüktü. 37. Haftada başladı doğum belirtilerim. Yapmadığım şey kalmadı. Evi baştan aşağı temizledim. Yürüyüşler, squat, hurma aklına ne gelirse. Ama bebeğim kilolu ve baş çevresinde dolayı kanala yerleşemedi. 38. Haftadan 40. Haftaya kadar ishaldim ha şimdi doğurcam ha bugün doğurcam gelemedi bebek. Umarım sağlıkla kucağına alırsın gelir biran önce