Melike_18 Kızlar saçma gelebilir artık 41 hafta oldugum için herşey beynimi yiyor dünden beri isalim isal dogum belirtisi oldugunu duymuşdum tecrübeli annelere sormak istiyorum isal oldukdan kaçgün sonra dogum yaptınız 😔😣🤔
bsratoprak Melike_18 Bebek kanala yerleştiğinde bağırsaklar bebeğe yol açmak için isale sebep olur yani evet bir belirti. Yaklaşık 1 hafta içinde doğuranları duydum ama daha az da sürebilir haftanız gelmiş çünkü 😊
Mavilianne Melike_18 Bende senin gibiydim en ufak bir sey de acaba doğum belirtisi mi diyordum 🤦🏻♀️ Beynimi yiyordum hep. Doktorunuz ne diyor ? Yani doğumla ilgili.
Filiznalbant Melike_18 ben daha doğurmadım belirtileri nasıl henüz bilmiyorum🤦♀️ama arkadaşımda bizzat şahit oldum kusma mide ağrısı ishal şikayetleri vardı ertesi gün doğum yaptı 😊 allah sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲
azizeguneyy Melike_18 doktora gitmelisiniz acilen suni sancıyla doğuma alırlar sizi çünkü bebek kakasını yapıp kendini zehirleyebilir
Melike_18 bsratoprak bebek kanala yerleşeli çok oldu canım 39 haftamda tam olarak yerleşmiş demişlerdi
sevgitekes Semooshh bende de iki gündür var 38+1 im bugün ama sancı hicbisey yok bebek çok hareketli bugün normal doğum için öneriniz var mı
Melike_18 sevgitekes valla dediklerinin genelini yaptım hurma yürüyüş ilişki merdiven duş ama gelmeyince gelmiyor yarın gidip yatışımı yaptırcam
Real Melike_18 41 olmuş siz heran dogurabilirsiniz bence biseyler yerken az yada katı olmayan şeyleri yiyin eğer normal dogum dedilerse her ihtimale karşı lavma ya gerek kalmasın
sevgitekes Melike_18 ayn haklısın bebeğe kalmış yinede elimizden geleni yapalım diyoruz bende yürüyüş hurmaya sıcak dusa başladım inş rahat bi doğum olur sizin
Melike_18 Turkolog korkuyorum ekstra bişey çıkacakda sezeryan yapacaklar diye 4 kilo olduk bide durdukca kilo alıyor 😣
Melike_18 Mavilianne valla doktorum yokki devlete gidiyorum hergün ayrı bi doktor akıl veren yok iyice kötü hissetmeye başladım bunalıma girdim artık
Mavilianne Melike_18 Çok şükür canım kucağımda simdi ♥️ Bu arada canım benim ağrım belden gelmişti herkesin farklı olabilir ama aklında bulunsun.
Melike_18 Filiznalbant ay allahım inşallah gaz sancısı gibi bi sancı var ama düzensiz inşallah kendi gelir melegim allah hepimizin yardımcısı olsun 🤲
Filiznalbant Melike_18 âmin 🤲 arkadaşımda öyle diyodu bi tuhaf hissediyorum dedi gel doktora gidelim dedim akşama kadar beklerim geçmezse giderim demişti. Sabah hastaneye gittiğinde 4 cm açıklığı varmış meğer doğum akşamdan başlamış 😊