Sevgi_96 Gamze0144 birşey olma korkusundan heralde tecrübesilik benimki ama sizler varken ben çok tecrübe ediniyorum 😍
Medinedundar Sevgi_96 bende 6+4 um doktorum kesinlikle sırt üstü yüz üstü yatma dedi sol tarafıma yatıyorum yorulunca saga geçiyorum belim kopuyor yolun başında iken
Seda_123 Sevgi_96 20.haftadan sonra yatamadım ben karnım iyice büyüdüğü için zaten yüz üstü yatınca acıyor rahat edemiyor insan genelde sol tarafa yatın diyorlar doktorumda bugün kontrolde öyle dedi 26 haftalığım