Sevgi_96 Sakıncası olmaz Allah onu koruyor bir sıkıntı olmaz canim ilk gebelik gibi benimde ilk gebeliğim ve Allah koruyor dedim hep 5. Ayımıza giricez hep ev isimi kendim yaptım kimse yardım etmedi dolap sil baza kaldır tabi ki dikkatli olun lütfen ama Rabbimin elinde biz tedbirli olalım o gerisini ayarlar inş 😍