Ecemk Kızlar 4 gün geciktim 🙈 geçen ay şubatın 2sinde olmuştum 5inde bitmişti. Bu ayda hala olmadım 😍 inşallah hamileyimdir 🙏🏼🙏🏼
Meleqimsin Ecemk inşallah hamilesindir canım benim 2günüm geçmişti test yapmıştım pozitif çıktı inşallah sende oylesindir
Mirzaveben Ecemk hızlı i testler var onlardan deneyebilirsin istersen canim benim de 2 gün geçmişti belli olmamisti 4 gün geçince meraktan o hızlı testi aldim onda cikti
Asrinbaby Ecemk Allah gönlüne göre versin kuzum. Ama gecikme olmadan bilr cikabiliyo. Ben tamamen tesadüf eseri ogrendim ki 5 gün vardı reglime çıktı idrarda da kanda da
OzenMeryem Ecemk ben 4. günde yaptım net olarak çift çizgiyi gördüm eğer varsa çıkıyo 😍 hadi hayırlısı inşallah vardır 🙏🏻🎉😍
pamuksekerinannesi Ecemk Canım hemen git eczaneden test al.. Ben 28 bazen de 30 günde bir regli oluyordum 29.gün olmadım 1 gün gecikme ile hamile olduğumu öğrendim.. Hastanede idrar testi yapıldı ama hemen eczaneden de alıp yapmıştım onda da çıkmıştı😍
Ngr55 Ecemk ama baya geçikmiş senin adetin..bı test al yap bence ben dayanamaz yapardım hemen 🙂 dirensiyon sınavı hariç gecikmen oluyor muydu hiç
Ecemk Meleqimsin ağustos eylül gibi de 5 gün gecikmişti 5. Gün direksiyon sınavından sonra olmuştum. Sanırım o stresten dolayıydı 🤔 yine üzülürüm diye heveslenmek istemedim canım 😔
Meleqimsin Ecemk inşallah cnm teste güvenmiyosan kan testi yaptır onda kesin sonuç alırsın 1 saat içinde öğrenirsin
Ecemk Mirzaveben yaa çok sevindim senin adına ☺😍 O zaman belki önce onda dener çıkmazsa kan tahlili yaptırırım 🤔
Didemalkanendik Canm ben adetimin gelmesi gerektiği gün dayanamayıp erken gebelik testi almıştım pozitif çıkmıstı
Ecemk Didemalkanendik canım ya 9 aydır bekliyoruz o yüzden bi kaç kere hüsran oldu yine olmasın diye beklemeyi tercih ettim ama meraktan da çatlıyorum 😄
Ecemk Asrinbabyamin canım 9 aydır bekliyoruz bizde ☺ İnşallah bu sefer vardır 🙏🏼😍 bekliyo muydun sen o yüzden mi tahlil yaptırdın
Elif27 Ecemk benim adetime 2 gun varken evde test yaptım çıktı inşallah sizin de vardır testi yapıp bize de güzel haberi verin hayirlisiyla
Didemalkanendik Ecemk canm çok zor tabiki ama böyle de beklemekle yıpratıyosun kendini yap en azından varmı yokmu görürsün sonuç almak beklemekten daha iyidir