KubraatMacit Bir de şöyle bir başlık var neden kimse soruma cevap vermiyor demekki başına gelen yok ben fikrimi olan bir konuda bir şey yaşamışsam başıma geleni söylüyorum bilmediğim konuya ne yorumu yapayım