Sevgili arkadasalarim bazi basliklara veya yazilara gıcık olanlar.buraya cok bilgili oldugumuz yada ders vermek icin yazmiyoruz. Belki biraz empati kurmak.oh ayni agri baskasindada varmis 😃 bazen icimizi dokmek. Bazende annelik icgudusuyle gelisimini kiyaslama degil karsilastirmak icin yaziyoruz bazilarimiz surekli ders vermeye calisiyor ama bilgili birinden ders istesek doktor platformuna yazardik.saygi cercevesinde herseyi sorabiliriz bence herkes bebegini hayirla kucagima alsin ve hayirli evlat olsunlar insallah