Duuyguum Sibl8 içinden hissedersin belki ama dışardan o haftalarda belli oluyor senin dediğin haftalarda bebek daha yeni hareketlenmiş oluyor zAten
Deletedmom124 Edibesezerva öyleymiş canım korkma lütfen oda bir canlı bizim gibi hıçkırması sence anormal mi?
Edibesezerva Selinsu üç dört saniye de bir ritimli bir şekilde tık tık diye atar canım :) kalp atışı gibi düşün ve dokunmadan Bile hissedilir hatta bazen görülür 😀
Edibesezerva Kbrkrt Valla bilmiyorum güzel bi duygu ama insan endişe ediyor işte 😀 ama gelen yorumlara göre iyi birşey gibi 🥰
Canlar222 Mutlu_E merhaba bebekleriniz kaç kg acaba birde doktor ne zaman alacak kaçıncı haftada birsey diyor mu :)
Mutlu_E Canlar222 kontrole gitmedik henüz 32+ haftamızda gidicez bakalım ne kadar olmuşlar 🤷🏻♀️ Erken doğum riskimiz var erken doğmazlarsa 37de alırım dedi doktorumuz 🐥 Sizde ikiz annesisiniz
melolevo Deletedmom124 Evet benim kızım çok hıçkırırdı. Doğar doğmaz memeyi kapmıştı . Endişelenecek bir durum yok 😊🙏🏻
Elvintos Edibesezerva gayet normal benim bebeğim de sürekli hıçkırıyordu karnımda Doğduktan sonra da aynı şekilde devam etti 😃
Anneee3 Normal bence korkmayın içerde kendi pisliklerini içtikleri için oluyormuş hatta hickirmasi onun ciğer gelişiminin güzel olduğunu gösteriyormuş çok güzel hissedince az önce altta hissettim pıt pıt attı 😍😍