Edibesezerva Arkadaşlar 32+0 hamileyim kızım karnımda sürekli hıçkırıyor doktora sormayı da unuttum normal olduğunu düşündüğüm için. Ama son günlerde çok arttı o kadar arttı ki kafama takılıyor sürekli günde beş altı kez hıçkırık tutuyor ve on beş yirmi dk sürüyor başına gelen veya benimle aynı şeyi yaşayan var mı ?
Mutlu_E Edibesezerva 31+2 haftalığız bizde aynı durum bendede var hıçkırıyor kızım bide benim ikiz 😋😋 bitane kızım hep hıçkırıyor 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Kötü bişey değildir diye düşünüyorum
Deletedmom124 Edibesezerva normal bir durum canım nefes egzersizi yapıyordur amniyon sıvısı kaçıyordur ağzına onu geri dışarıya atıyordur çok hıçkıran bebeğin doğduktan sonra emem refleksi de güçlü olur diyorlar yemesi de iyi olur deniliyor
Cigdem24 Edibesezerva O haftalarda benimde kızım çok hıçkırıyordu. Ne yesem hıçkırıyordu. Su içsem bile galiba ciğerleri gelişiyor ondan dolayıdır. Bende sormayı unuttum şuanda 37 haftalık olduk halada öyle açıkçası
Duuyguum Edibesezerva 31+4 üm benim öyle gündüz iki üç defa gece yine iki üç defa hıçkırıyor dakikalarca sürüyor bide önceden ben hareket ettiğim de dururdu şimdi yürüyorum sala sola dönüyorum devam ediyor
Idilayse2727 Mutlu_E merhaba ya acaba hickirdigini nasıl anlıyorsunuz bende 31 haftalık hamileyim :) ama hickirdgini nasıl anliyrsunz onu bilmiyrm
Canlar222 Mutlu_E merhaba bebekleriniz kaç kg acaba birde doktor ne zaman alacak kaçıncı haftada birsey diyor mu :)
melolevo Deletedmom124 Evet benim kızım çok hıçkırırdı. Doğar doğmaz memeyi kapmıştı . Endişelenecek bir durum yok 😊🙏🏻
Edibesezerva Selinsu üç dört saniye de bir ritimli bir şekilde tık tık diye atar canım :) kalp atışı gibi düşün ve dokunmadan Bile hissedilir hatta bazen görülür 😀
Mihribali Bende de aynı 15 dk falan sürdüğü oluyor zevkine var🤣🤣 Zıplaması acayip hoşuma gidiyor benim
Suziiaannee Idilayse2727 canım üç saniyede bir tık tık atışlar oluyor genelde başı Doğum pozisyonda ise kasıklara vuruyor çok hoş 😍 ama Benim de iki üç gündür hıçkırmıyordu bu gün de bir kere hıçkırdı bu durum kötü mü acaba ? Haftamız 36+5
Kbrkrt Sibl8 ritimli böyle kalp atışı gibi bişey oluyor elini koyunca da hissediyorsun zaten kalp atışı sandım ben ilk olduğunda tabiki mümkün değil o kadar şiddetli kendi kalbimiz bile vurmuyor araştırınca hıçkırık olduğunu öğrendim😊
Kbrkrt Edibesezerva bende 32 haftalığım 1 haftadır daha bi arttı hergün 2-3 defa 15/20 dkka hıçkırıyor geçen hafta kontrolde doktora sormadım aynı sizin gibi düşünmüştüm ara sıra oluyor diye normaldir dedim ama bu haftalarda ciğerleri gelişiyor diye mi acaba 🤷♀️
Edibesezerva Kbrkrt Valla bilmiyorum güzel bi duygu ama insan endişe ediyor işte 😀 ama gelen yorumlara göre iyi birşey gibi 🥰
Sibl8 Kbrkrt hehhhhh elimi koyunca hissediyorum 5 dakika geciyo sanki tekme gibi vuruyor gibime geliyor eşimde hisssetti hatta:)dogrumu
Duuyguum Sibl8 içinden hissedersin belki ama dışardan o haftalarda belli oluyor senin dediğin haftalarda bebek daha yeni hareketlenmiş oluyor zAten