Benimde daha önce 2 düşüğüm oldu bu hamileliğim tüp bebekle oldu. Şükür 10+1 haftalık hamileyim. Bugün bıraktım crionel jeli Dr um 2,5 ay devam edeceksin demişti ama ben transfere 1 hafta kala başladım bu jele... bence çok faydalı birşey ve evet topak topak geliyor ama alışıyor insan ona da ben peçete koyuyordum iç çamaşırım olur olmadık yerde kirlenmesin diye. İlk zamanlar topaklanma kahverengi geldi Dr um onun içerd hava yaptığında o şekilde geri gelir demişti. Endişelenme ve Dr ne kadar derse o kadar kullan gerçekten tutunmaya etkili bir jel.