hacerpamuk inan bana ekstra hiçbir şey yapmıyorum 🤷♀️ normalde ne yiyorsam yine onları tüketiyorum hatta peynir süt vs bile cok cok tüketen bir insan değilim 😊 sadece istemsiz olarak çok yiyorum oda şükür oğluma gidiyo ben 33 haftada sadece 4 kilo aldım 😊 ama benimki minik diye düşünmeyin herkesin her bebeğin bünyesi farklıdır doktorunuz normal diyorsa korkmayın 🤗