Cok uzuldum ne diyecegimi bilemiyorum. Nisbet olarak algilama sakin ama daha net dusunmene yardimci olur belki. Benim esim hamile oldugumu ogrendiginden beri evde butun isleri yapiyor her konuda yardım ediyor yapma dedigim halde. Hergun ariyor soruyor eve gidince sariliyor rahat etmem icin mutlu olmam icin elinden geleni yapiyor. Ne demek siddet? Ne demek baska kizlarla konusmak? Benim aklim almiyor. Seven insan asla bunlari yapmaz. Hadi sevmiyor diyelim, vicdani olan bir insan da asla bunlari yapmaz. Katlanmak zorunda degilsin katlanma. Suan yapamam diyorsan cocugunu dogurduktan sonra ayril en dogrusu bu kizin icin de senin icin de.. cok sinirim bozuldu cidden.