Ben ne hamilelikten ne evlilikten hiçbişey anlamadım. Hamileligim boyunca hep kötü süreçten gectim ağladım üzüldüm asagilandim yeri geldi tokat yedim ama dün gece kızlarla sosyal hesaplardan konusmasina rağmen sanki ben erkeklerle konusmusum gibi tartistigimda bu konuyla alakalı resmen dayak yedim sonra vicdan yapıp özür diledi bazı şeyler özürle geçmiyor. Hep hatrlaniyor heryerim mor içinde dışarı çıkmak istemyorm doktor randevum var ona bile gitmek istemiyorum yüzümgözüm ağlamaktan şiş içinde ne yapacağımı bilmiyorum. Ben bu psikolojiyi nasıl atlaticam?