Marrieddd Kızlar bugun muayene oldum 7 haftalık kese büyümüş ama içinde bebek gözükmüyor kalp atışlarıda yok haftaya gel dedi aranızda böyle olup sonradan bebeği gören kalp atışını duyan varmı
hlmc Marrieddd bede bugün gittim 5+2 deyim vajinal muayene ile kese göründü sadece. 10 mm kese dedi doktor ama bebek yoktu bende tedirginim:/
Denizgumuskaya Marrieddd ayni durumdayim 2 hafta önce gittigmde kese 6+3 du ama bebek yoktu sadece kesenin içinde kese var 15 gün sonra gel dedi bakalm Salı gidicm haftaya insallah bebeğimi görürüm
sevgitekes Marrieddd ben 6+5 te gitmiştim 22 mm olmuş boş gebelik dediler on gün bekledik yine de inş siz duyarsınız kalp atışını
Marrieddd hlmc tam bebek 7 veya 8 haftalıkken görünüyor canım sıkma canını sende daha senin çok erken
Peri_gulsoy1 hlmc şuan bende aynı durumdayım. Siz sonradan bebeği gördünüz mü? Yani kaçıncı haftada görüldü?
CK_123 Ben de 7 haftalıkken gitmiştim 2.ci kontrole duyamadık daha snra 10 + 2 de duyduk şimdi 20. Haftamızdayz inşallah size de nasip olur duymak saglıklı bi bebek sahibi olmak 😊
Marrieddd CK_123 inşallah canım doktorunuzmu sizi 3 hafta bekletti yoksa sizmi istediniz beklemeyi acaba bide hangi hastaneye gittiniz öğrenebilirmiyim güzel bi doktor arıyorumda
Seymadmirk_94 Banada 5. Haftamda aynı şeyi söylediler kese büyüyo bebek yok ben bugün gittiğimde gördüm 6+4 ye bebeğimi kalp atışları içini ferah tut geç gözükebiliyor
CK_123 Marrieddd doktorum bekletti beni. Yine vitamin falan takviyesi oldu. Acıkcası benim hepsi gec oldu cinsiyetini bile 20. Haftada gosterdi. Kahramanmaras megapark hastanesine gidiyorum ben koray bey doktorumuz