PembeLia teşekkür ederim allah kolaylık veriyor ve hiç bişey anlamıyorsunuz bebegin çıkış anından hemen önce uyuşturp kestiler ama çok az dikişi falan atarlarken hiç hissetmedim dogru ve zamanında ıkınmam gerekiyor aksi takdirde çok fazla dikiş olabilir doktorun dedigi zamandan önce ıkınma geldigi zaman derin derin nefes alıp veriyordum ıkınma hissi geçiyordu