Merhaba bayanlar 3 saat önce kızımı kucagıma aldım rabbim sizlere de benim gibi kolay dogum nasip etsin gelelim dogum hikayeme
32. Haftadan itibaren bebegimin suyu azdı 2 günde bir kontrole geliyordum ve bebek çok aşagıdaydı ayaga kalkmam yasaktı 37. Haftada doktorum dogumunu başlatacam demişti ve 37. Haftya girdigim gün kontrole geldim saat 11:00 yatışım yapıldı açılmam ve sancım hiç yoktu suni sancı verildi saat 17:30’a kadar hafif sancı verirdi ve açılmam 2 cm olmuştu ben nasıl oldugunu bile anlamadım çünkü sancım hiç olmadı öyle iki saat bekledikten sonra ebe suyumu patlatıp sancımı tamamen başlattı hafif hafif belimden sancılar girdi her sancı girdiginde ebe çömelip derin derin nefes almamı istedi saat 22:00’da açılmam 3 cm olmuştu ve ebe artık rahim gevşetici igne yaptı sancılarım artmaya başladı sancı sırasında sürekli uykum geliyordu ebeler sürekli çatı kontrolü yapıyorladı bir ara dayanılamayacak gibi oldu agrılarım o sırada ebe beni duşa soktu 45 dk boyunca suyun altında kaldım ve inanılmaz iyi geldi tekrardan odaya alınıp nst’ye baglandım daha sonra kontrol için dogumhaneye alacaklarını söyledir nasıl oldugunu anlamadan 8 cm açılmam olmuştu ve artık sancı geldigi zaman ıkınmamda geliyordu ama ebe ıkınmamam gerektigini söyledi 3 defa o şekilde sancı girdikten sonra doktor geldi sancım oldugu zaman ıkınmamı istedi ilk ıkınmadan sonra uyuşturucu vurdu ve ikinci sancımın gelmesini bekledi ikinci sancıdada ıkındıktan sonra üçüncüyü sancısız ıkındım nasıl oldugunu anlamadan kızım dogdu sadece ılık bişey çıktıgını hissettim dogumhanede hiç fazla sancı çekmedim toplam 5 defa sancı girdi bebegin çıkış anında kesinlikle bagırmadım çünkü abartıldıgı gibi degil kendimizi kasmamamız dogumu çok kolaylaştırıyor dogumhaneden yürüyerek çıktım inşallah hepiniz en hayırlı şekilde dogum yaparsınz 😍