Belindaa canım bende serklajlıyım ama korkulacak birşey değil. Erimeyen özel bir iple rahim ağzına dikiş atiyorlar. Acilmayi engellemesi için. Bende spinal anestezi ile oldu. 10dk lık bir işlem korkma. Eğer böbrek için işlem yaparlarsa belki ikisini bir aradan çıkartırlar. Serklaj olduktan sonra çok dikkatli olman gerek. Çok fazla ayakta durup gezemiyor,yuruyemiyorsun. Seninki geç haftalarda atıldığı için daha da dikkat istiyor. Başka bir sorun varsa yanitlayayim.