Busraclb bebeğinizin kalp atışı yok dedi eşimle şok olduk normal kontrol diye gittik çünkü birkaç saat hastane bahçesinde kendimize geldikten sonra yatış için hastaneye geri döndük biz patoloji sonucunu sandıkki hani neden düşük olmuş sebep ne o çıkıcak 6 saat kadar suni çektikten sonra bebek su ile birlikte geldi bir parmak birşeydi zaten rabbim kimseye yaşatmasın çok sıkıyılıydı ama geçiyo İnannn bunu şok ile yaşamış biri olarak söylüyorum daha sonra patoloji çıktı kürtaj dan 20 gün sonra bebek miş ona bakıyorlarmış hani çok küçğk oldugu için bende hani neden olmuş dedim cevap alamadık pıltılaşma testi kromozom testi birşeyler dediler ee dedim bunu neden söylemediniz hemşire bize patoloji ye gönderilecek dedi bilgi vermedi dedik neyse sonra beni kürtajı yapan dr. Gönderdiler gittim sağolsun randevusuz ilgilendi bu arada devlette düşük yaptım ben dr. Bana sağlıksız bebeklerin vucudu tutmadıgını aslında şanslı olduğumuzu bunu 4. Ayda bile yaşayan insanların oldugunu söyledi testleri sordum yaptırıyım araştırmada diye kızım bebek küçüçüktü ilk gebeliklerde çok yaşıyoruz bu testlerle kendinizi yıratıcağınıza regli gördükten sonra tekrar bebek düşünün dedi ben 2. Düşükten sonra bu testleri öneririm dedi bende öyle yaptım çok şükğr pişman olmadım şuan sağlıkla oğlumuzu bekliyoruz çok şükür hamd olsun 🙏🙏