Busrabusra123_ ylzaht benim 2 gündür çok fazla kasilmam var ve o an ne oturabiliyorum ne de hareket edebiliyorum belimden kasıklarıma sancı giriyor anlamadım ama bu iki gündür sancılarım çok keskin
ZeynepCan 38+3üm bebek ters gelişti son gittiğimde🤦🏻♀️Yarın kontrolüm var inşallah döner de normal olur hayırlısıyla
cevrik ylzaht sabaha karşı uyandım belimden bacaklara hafif adet sancısı gibi bişey girdi. Benim doğum başlıyo mu acaba 😬😳 çok heycanlıyımmm