ylzaht Kızlar mide bulantısı yaşıyorum bugün 😏 Halsizim belim ağrıyor ama doğuramıyorum çok sıkıldım 😔
Esma_davut ylzaht 40+1 oldum bende halsizim çatı ağrısından başka bişey yok haftaya kadar gelmezse yatırcak artık doktorum 😔
Busrabusra123_ ylzaht benim 2 gündür çok fazla kasilmam var ve o an ne oturabiliyorum ne de hareket edebiliyorum belimden kasıklarıma sancı giriyor anlamadım ama bu iki gündür sancılarım çok keskin
Sumide 39+4 selam kizlar kolum kalkmiyo valla sanciyi beklerken surekli.uyumak istiyorum simdiye kadar fildir fildir gezip ev temizledim simdi evde yatış yapiyorum 😄
Esma_davut Melike_18 40 haftalık bi tek ben kaldım sanıyodum forumda kimse kalmadı diyodum sizde varmışsınız 🤗 tek değilmişim
Eceyavuz ylzaht kaçıncı hafta da oldu bende 37+3 üm nst de sancim çıkıyor açılmam yok karnımda cok yukarda hala
cevrik ylzaht sabaha karşı uyandım belimden bacaklara hafif adet sancısı gibi bişey girdi. Benim doğum başlıyo mu acaba 😬😳 çok heycanlıyımmm
Bege212121 39+3 beklemedeyiz 🤦🏻♀️Son 5 gün Doğmazsa eğer suni ile başlayacak haftaya ama hiç istemiyorum inşAllah kendiliğinden olur 🤲🏻❤️
ylzaht Bege212121 İnşallah kendiliğinden gelirler sağlıklıca 🙏🏻 Rabbim bu yolda kimseyi utandırmasın ❤️