Zilan__zilan kuzum ilk evlendıgım dönem hamile kalmıştım boş kese yasadım kürtaj oldum sonra ara verdım herkes ovulasyon dıyodu merak edıp kaset tıpını almışım ilk ayında yaptım hamile kaldım kimyasal yasadım doğru düzgün yapılınca sıkıntı yoksa hamile kalınıyor kuzum bu ayda bu testlerı merak ettım aldım adetım bitti 10. Gun elimde gelmişti merak edip 2 defa yaptım 2. Cide buldum bu ay ve 2 gun yumurtlamam sürdü aksamına çatladı çok dikkatlı olucaksın kuzum dikkat istiyor 😊 inşallah yumurtlamayı bulup hamiş kalırsın♥️