Aby34 ben sezeryan oldum dün gece mecburi ve şuan yanımda bir olmadan çok zorlanırdım çünkü nefesim kesiliyor otururken ayağa kalkarken ben normal doğumda yaptığım için 1.yi şuan sezeryan e kıyasla normal doğumun gözünü seveyim diyorum en azından çabuk toparlanmıştım hemen ayağa kalkmıştım ama bu sezeryan çok zormuş mecburi oldum zaten sende öyle olacaksın tek bir şey ile kendimi teselli ediyorum 2 mi zde sağlıklıyız bebeğim yanımda çok şükür ne sezeryan kolay nede normal doğum 2 side zor Allah her hamile annemize kolaylık versin annelik kutsaldır diye boşuna dmiyolar 😊