Aby34 eğer yapailecek gibiysenyani çatı genişliğin açısından bence normal yap ben 38 haftam bitti oğluma böbrek büyümesi var diye suni sancı ile doğurdum 2.600 doğdu 48 cm boyu oda küçüktü inşaAllah sağlıklı sıhhatli doğurursun sende yanında birileri olduktan sonra normlar doğum dayanılmaz değil emin ol canım sezeryan hem doğumdan sonra hem ömrün boyunca zorlayacak seni bunu sezaryen olanlar söyledi bana hep korkutmayı için demiyorum elbette sağlıkla ilgili sıkıntı varsa mecbur sezeryan olunmalı benim görümcemde sezaryen oldu ama eğer tansiyon sorunum olmasaydı sezaryen olmazdım diyor