Nilay35 Mehtaponur sewindim cnm s3nn adina icin rahatladimi ? Ben cok memnun kaldm ilgilerinden bu yuzden orda yapcam dogumu
Mehtaponur Nilay35 Memnun kaldim canim ilgileri guzeldi... ❤ Sana da cok tesekkur ederiiim... (Ama cok kalabalik bi hastane) Urlaya yakinsan dogumu orda da dusun derim 😁
Nilay35 Mehtaponur ya acil bir surum olursa canm Allah gostermesin o yuzden bnce onemli her ihtimale karsi yeni dogan yogum bakim olmasi onemli cunku arkadasmda urla devleti cok begeniodu ama fokuz eylulde yapti yogum bakimi yok die
Mehtaponur Nilay35 Dokuz eylulde dogum yapan komsum var oda cok memnun kalmisti 😁 Hayirlisi ya bakalimm 😁