Mehtaponur Minnosizmmm Benim de detaylida goruldu doktor onemli olmuyo genelde ama icimiz rahat etsin dedi. 26 haftaligim
Minnosizmmm Mehtaponur bana da aynısını söyledi tek başına bi anlam ifade etmiyor ama içimiz rahat etsin bi bakalım dedi umarım hepimizin yavrusu sağlıkla gelir
ballicoreklerim Mehtaponur evet ben ilk gittiğimde doktorum acil demişti 3 gibi çektikler sonra bi ay sonraya randevu verildi ama oradaki hemşire bana sabah erken geldiğinizde de sıra numarası alınıyor dedi normal tepecik eğitim araştırma ama kadın Doğum değil
Mehtaponur ballicoreklerim Seferihisar da oturuyorum.sabah sira icin genelde 6 7 de gidiyo insanlar bende oma gore eşimle konusup evden cikarim 🤔
Mehtaponur ballicoreklerim 22.haftada ayrintilida goruldu kapanabilir onumuzde ki haftalarda.dogunca da kapanabilir falan dendi suan 26.yim kapanan bir sey yok doktorum da yaptir icimiz rahat olsun dedi
Nilay35 Mehtaponur ozel muayene olacaksaniz numarayi ariosunuz en erkene randevuistiorum.diosunuz veriolar
Nilay35 Mehtaponur cnm bn kadin doguma gidiyorum 23 haftaliktim bana ya sevkinizi getireceksinz yada ozel hocaya muayene olup devlete gececeksiniz dedi bnde 110 tlye muayene oldum sadece 100 tl daha verip detayli ultrasona girdim herseyin normal olduqunu soledi bana ama tepecik kadin doguma gittiqimde oda venden fetal eko istedi cok sukur ki detaylida doktorum.herseyin gayet saglikli olduqunu soledi kesinlikle dokuz eylulu tavsiye ederm cnm
Mehtaponur Nilay35 Ben simdi napim inan anlamadim 😁 Dokuz eylul daha yakin bana orayada rahatlikla giderim. Nasil randevu alabilirim ? Bana doktorum sevk kagidi vermedi ama bi kagida kaşesini basip imza atti fetal eko falan yazdi
57kahraman Mehtaponur normal kadin dogum bolumunden randevu aliyorsunuz ve doktorun verdigi kagidi gosterince yonlendiriyorlar
Mehtaponur Nilay35 Canim o numara calmadi... bende baska numaradan aradim ama dokuz eylul kadin dogum icin randevu alip muane olup doktorun yonlendirmesi ile fetak eko yaptirabilirmisim. simdi randevu alicam
Mehtaponur Nilay35 Canim muane etti doktorlar gayet guzel bir skmti yok bunlar her gebelikte olan ve sonradan kapanan parlakliklar dedi.Ama dogumdan 1 2 ay sonra randevu alip rutin kontrol olmani oneririz dedi.
Nilay35 Mehtaponur sewindim cnm s3nn adina icin rahatladimi ? Ben cok memnun kaldm ilgilerinden bu yuzden orda yapcam dogumu