Zade kan tahlili alacağız o yüzden aç
gelin demişti hemşire o yüzden aç gittim. Ben gereksiz yükseldiğimi düşünmüyorum ama çalışanların insanlıkla uzaktan yakından ilgisi olmadığı için onlar iyi yükseldi. Kendi aile hekimim oranın sorumlusuymuş o olaya dahil oldu ve üzerime yürüdü kameraya aldım bende.