Leyla-9496 Serrax benimde arastirmalarima gore evet erken gozukuyor canim ama doktorum ayin 17 sinde kalp atışı icin gel dedi bakalim nolucak👼
sweethome1000 hndgkct hayır dün gebelk testyle öğrendm baya net bi şekilde t çıktı ..hatta 2.testide yaptm akşam ondada öyle çıktı =))) bugn iş çıkıışı kan vermeye gidicem cumartesi tam 5 olcaz doktra gidicz
Esra_benzek Serrax bende 6+2 haftalığım dün keseyi gördüm haftaya çarşamba doktorum kalp atışı için çağırdı
Mjgntnrkl Serrax bende gecen hfta öğrendim bu hafta gittiğimde haftaya kalp atıslarına bakalım dediler . En erken zaten 7.hftada olusuyo dye biliyorum bende
Per_i9 Peli Serrax peki benim doktorum bana niye hiç kalp atışını dinletmedi 16 haftaligim 6 defa kontrole gittim sorun yok ama aklımda soru işaretleri var Ben neden duymadım acaba 🤔🤔 siz cede tuhaf degilmi
Leyla-9496 Per_i9 yani tabi canim hersey aşama aşama oluyor. 16 haftalik olan birine kalp atışını nasil duymaz sende mi hic sormadin canım.
Per_i9 Serrax zaten 5 haftalıkken öğrendim hamile olduğumu 1 hafta sonrada gittim kese de gorunuyodu bana o sıra dinletemzmiydi sanki
Per_i9 Leyla-9496 yok sormadım ama 1 hafta sonra gidicem doktor u değiştiricem . Ondan bana hayır yok
ilknuryzc1 Per_i9 dinletmiyorlar bana ultrosan bebek görüntüsü bile vermediler. Hemen özele gittim de dinletti bebişimin ultrosan görüntüsünü de verdi.
Per_i9 ilknuryzc1 yok canm okadar da değil bana her gittiğimde verdiler sadece kalp atışını dinletmediler
Necla_Y Hayırlı olsun herkese Rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin.... Benimde son adet tarihim Eylülün 10ydu 8 ekimde testle çift çizgiyi gördüm kan testi verdim 41 çıktı sonra kanamam başladı ertesi gün tekrar test yapıldı değer 57 oldu pazartesi tekrar bakalım dediler o gün de 91.2 çıktı doktor kimyasal gebelik dedi kanamam devam ediyor ama değer düşmüyor yarın tekrar test yapılacak acaba düzelir mi çok merak ediyorum