Serrax Bugün sat a göre 6+0 ız,geçen hafta keseyi gördük kalp atışı için 2 hafta sonra gideceğiz ama beklemek çok zor,kaçıncı haftalarda duydunuz siz?
Ebrulmmmm Serrax ben dün hamile olduğunu öğrendim keseye göre 6+3 günlük hamileyim kalp atışını duymadık hala bizde
hndgkct Serrax bende şuan 4+3 yarın kese için çağırdı doktorum Cuma günü beta hcg 306,90 dı 5.gün olacak üstünden inşallah bizde yarın keseyi görürüz 🤲
minik_mucize 7+3 De ilk kontrolume gittiğimde kalp atışlarını duydum daha önce gidip strese gerek yok gercekten
Tgb2310 Bu bekleyiş bitmiyor ki kalp atışını duyuyorsn sonra cinsijyet ne acabası başlıyor sonra doğumu bekleme filn başkaları hamileyken geçen zaman bizde durdu sanki
Leyla-9496 Bende suan 5+1 im. 🤗 yarindan sonra kalp atışı icin gidicez doktorum oyle dedi . 4. Hactada keseyi gördük 🙏❣
Damla2557 Leyla-9496 inşallah duyarsın bende 4+2 de keseyi gördüm beni de cumartesi çağırdı doktor 5+5 olacağım inşallah, duyarım.
Leyla-9496 Serrax benimde arastirmalarima gore evet erken gozukuyor canim ama doktorum ayin 17 sinde kalp atışı icin gel dedi bakalim nolucak👼