gurcem o ağrılar kişiden kaynaklı bence. Bi kez bile başım ağrımadı 26 günde. Belim de hiç ağrımadı. Ya spinalin iğneleri farklı ve farklı etkiler yapıyor ya da kişiden kişiye değişiyor. Spinaş çok iyiydi bence 👏🏻👍🏻 Bebişi o an görmek paha biçilemez. Ben genel anestezi ile burun ameliyatı olmuştum o yüzden tekrar genel istemedim. Spinalde uyuşmuş gibi değilsiniz. Tüm hissiniz yerinde dokunulduğunu daha hissediyorsunuz ama kesilişi ya da acıyı hissetmiyorsunuz harika 😬