Hiranurhilal detaylıya girdim doktor hiç olumsuz birşey demedi sadece yukarda olması gerekirken aşağı da ama rahime uzak kapatmıyor yani dedi herhangi bi risk teşkil etmiyor ilerleyen haftalar da çıkabilir sadece bebeği biraz geç hissedersin dedi 20.haftam da detaylıya girmiştim 21.haftam da kızımın tekmelerini hissettim çok şükür çok geçde hissetmedim olması gereken hafta da hissettim. Bakalım yarın kendi doktorum da randevum var şuan 24 haftalığım