aygul_ Bende de aynı sorun var 20 haftalık gebeyim hatta bugün aynı konu ile post da açtım doktor 32. haftaya kadar yukarı çıkması gerekir dedi eğer çıkmazsa o zaman tedirgin olmalıyız dedi ama benim çok ağrım oluyor hiç yürüyemiyorum yürüdüğümde iki kat artıyor ağrılarım sizde de böyle mi