Ben her markayı kullandım . Sadece canbebe ve bimin jennywilly bezinden memnun kaldım. Canbebe 5-6 saat altını acmasanız bile kesinlikle sızdırma yapmıyor. Ve popoyu sarışı bantları falan cok kaliteli. Ve diğer markalara göre en ucuzu o . Kesinlikle deneyin derim👏