Cagla22 Çok memnunum gerçekten ne taşırma yaşadım ne koku ne pişik. Emiciliği çok iyi, fiyat uyhun. Ben çok memnunum şahsen.. Tercih sizin tabiki ama cildini neye alıştırırsan onunla devam edersin diye düşünüyorum. Be sleepy iyi gelse devam edecektim ama üstü başı sırılsıklam oluyordu çiş taşırıyordu:/ Bimin bezi iyiki var 🥰