Tugce1803 Gkhnm97 yok canım hiç zor değildi anestezi aldım çıktım sonra yemek yedim sadece kanamam var şu an
Blackkcat Tugce1803 hımm anladım canım,çok şükür bunuda atlattın Rabbim bundan sonra inşallah hayırlısıyla nasip eder sana,aşılamaya falan hiç gerek kalmaz🤲🏻🤲🏻
Sevoeco25 Bende rahim filmi cekilcem pazartesi çok korkuyorum herkes cektirme zararliymis diyo napicam bilmiyorum lütfen bi akıl verin beynim durdu
Hazanur Blackkcat hahah bende beklemedeyim belirtilerin neler canim ?? Benim daha cokvar haftaya cuma test gunum
Blackkcat Hazanur belirti hissetmek istemiyorum ama karnımı altında doluluk var gibi,gaz şişkinlik(kestane yiyorum bu ara:)))az akıntı,hımm birde rüyalar🤦🏻♀️🤦🏻♀️Regli geçmesini beklicem zaten geçen ay kimyasal yaşadım