NurEto Evet maddi olarak güç istiyo gerçekten biz de çok paralar harcadık. Doğal yoldan olmasını beklemek istedim sırasıyla çabukça her şeyi yaptırdım en son tüp bebekle oldu çok şükür. Şunu biliyorum biyolojik saatim işliyo sağlığım yarın bugünkü kadar iyi olmayabilir o yüzden zamanında ne gerekiyosa yapmak lazım. Ama dediğin gibi karışık ve insanı zorlayan şeyler. Rabbim yardımcınız olsun belki tedaviye gerek bile kalmaz kendiliğinden olur. Stres yapmadan fazla düşünmeden sabretmek lazım. Kendim de aynı şeyleri yaşadığım için herkese hepinize dua ediyorum. Allahım kimseyi evlatsız bırakmasın. Geç olur belki ama evladının sağlığıyla da sınamasın. Ben hep dedim ki rabbim bi sevindirip sonra elimden alma bi kere ver ama tamamına erdir. Şükürler olsun 5 aylık olduk bile