Guguni Benim de 16+1 yarın gideceğiz doktora, öğreneceğiz inşallah🙏🏼 Anca geçiyor benim bulantı kusma koku... hala mutfağa giremesem de bin şükür bu güne 🐥
Dilarahayal 16+0 haftalık kızım olcak 5. Haftamdan 13. Haftama kadar migde bulantısı koku hassiyeti tiksinti herşey yaşadım hatta kendi yaptıgım kokusunu aldıgım hiç bişey yiyemiyordum su içemiyordum migdem bulanıyordu neyse şimdi geçti şimdide nezle oldum 😢🤒yüzüm gülmicek galiba hamileliği ballandıra ballandıra anlatan güzel geçiren insanlara hep özeniyorum 🙄
Bkm2398 Dilarahayal ben hala çekiyorum 19haftalık olduk mide bulantısı ilacı ile ayakta duruyorum bir gün içmim dedim yapamıyorum 😞 anneliğin kolay olmadığını şimdiden hissettirdi bana minik paşa 🐣
tumerseyma Dilarahayal Ahh kendimi okudum su an 🤦♀️ daha dün eşime galiba doğuma kadar sürekli bi hastalık çıkacak dedim rabbim sağlık ve rahatlık versin hepimize
SeydaaYlmz Bkm2398 19+1 bende ama hareketlerini hissetmiyorum hala da merak ettim benim ilk gebeliğim de normal sanırım. Geçmiş olsun insaAllah Rabbim sağlıklıca kucağınıza almayı nasip etsin 😔
Bkm2398 SeydaaYlmz amin inşallah 😌 bende yeni yeni hareketlerini hissediyorum Canını sıkma her gebelik bir değil 👶🏼
Buse62 16+6 Haftalığım bende cinsiyeti öğrenemedim hala önce kız dedi sonraki haftalarda erkek olabilir dedi kesin değil yani hamileliğim de çok şükür rahat Bi hamilelik geçiriyorum ilk hamileliğim bulantım bile olmadı öyle şimdiye kadar yalnız geceleri biraz agrım oluyor bide bacaklarımda sanki huzursuz bacak sentromu gibi agrı var zor uyuyorum
Zeyk 18.haftamizin içindeyiz bu zamanda kadar 3 kilo aldim. Bulantı ve kusmalarim sadece sabah oluyor artık. Belim kalınlaştı, bazen bel ve kasık ağrıları yaşıyorum. Uyurken sağa sola dönerken artık ağırlaşıyor gibiyim çok karnım yok ama gaz sancısı çok yaşıyorum o zamanlar şişiyor fazlaca. Birde midem kaynıyor sürekli bizde durumlar böyle. Bu arada oğluşum olucak 14.haftamizda öğrenmiştik 💙
Nermin2155 Ya kızlar ben 12 hastalıkken gitmiştim doktorum %90 kız demişti baya umutlandırmıştı hatta. Sonra geçen hafta yani 16 haftalık gittim bu sefer doktor %100 erkek dedi. İçim rahat etmedi bugün başka bir doktora gittim oda %90 erkek dedi Ne zaman netleşir dedim ancak Doğumda dedi kafam çok karıştı ya
Bebekannesimm Nermin2155 Canım 12 ci hafta çok erken zaten normal de kesin olarak 16 ci haftada söylerler
Nzziss Nermin2155 canım benim de aynı oldu. 13 haftalıkken kıza benziyor dedi. 15 haftalıkken erkek dedi. 18 haftalıkken başka doktora gittin %100 erkek değişmez artık dedi. Pipisini falan gösterdi.
ezoterik Kizlar birsey sormak istiyorum?ben de 17.haftadayim karnimin alt kisminda kasiklarimda bir agirlik varmış gibi hissediyorum rahim büyüdüğü icin mi acaba bunu yasayan var mi?normal bi durum mu bu?gerci hafif kabizlik ve gaz sorunum da oluyor ondan mi acaba diyorum emin olamadim
Gozdeakan Bkm2398 18+6 oldum 10 Mart doğum öyle dedi doktorum bakalım bayağı hareketli maşallah durmuyor.Perşembe detaylı ultrason için randevu almaya gideceğiz.Bu sıralar bel ağrısı yaşıyorum.
Bkm2398 Gozdeakan bende de var bel ağrısı🤪 benimde Doğum 8mart gözüküyor Bakalım minikim günü gününe mi gelicek 😅
Mebos Bkm2398 çok şükür ıyiyiz arada karın ağrısı gibi yada adet sancısı gibi ağrılar oluyor ufak ufak hareket yada göz seyirmesi gibi hissediyorum 2 gün sorma gidip cinsiyet öğrenicez inşallah ama bunun dışında sıkıntılarımız yok çok şükür 🤲🤲 16+3 olduk
Kbrbydkk Bende 18+2 oldum. Karnım geriliyor rahim baya büyüyor galiba artık. Geceleri hiç uyutmuyor serklajlıyım rahim ağzına doğru vuruyor sürekli. Onun harici rahim ağzında kısalma var ve hunisleme. Her hafta kontrol var bakalım inşallah düzelir yoksa yine doğum olur diye çok korkuyorum 🙄
Mlsldy Bende 18+1 haftalık hamileyim ilk gebeliğim kızım geliyor🌸 cinsiyetimiz 12. Haftada söylendi sonra da değişmedi 😊 bir kaç gündür ufak ufak hareketlerini hissediyorum özellikle yemek yedikten sonra 😁 bazen öyle bir kıpırdanıyor ki çok gıdıklanıyorum ilk başta pıt pıtlarını gaz zannetmiştim ama sonradan devamı gelince ve farklı yerlerde olunca kayma hareketi gibi yapınca kızım olduğuna emin oldum🙈 bulantılarım 16. Haftaya girdiğimde bıçak gibi kesildi darısı bulantısı hala devam eden arkadaşların başına çok zor geçirdim bende şükür şimdi yeni yeni yemek yiyebiliyorum istediğimi😶 bazen sağ kasığımda ağrı oluyor belime vuruyor doktoruma dediğimde rahmin genişlemesinden dolayıdır demişti. Sırtüstü yatamamak beni zorluyor😕
Dilankenger Bkm2398 17+1 günlük hamileyim . bulantılarım uzun sürmedi 15 hafta olmadan geçti. Şuan bel ağrılarım ve kuyruk sokumumda oluşan ağrılardan başka sorunum yok çok şükür