Bkm2398 Mart anneleri nasıl gidiyor hamilelik nasıl değişikler gözlemlediniz kendinizde hangi sıkıntılarınız var konuşalım🤰🏽
Blackmom Bkm2398 16 haftalığız dün cinsiyet öğrendik 👧🏻👧🏻 Birkaç gündür hiç hamile gibi değilim rahat geçiyor çok şükür
Kbrazcan Bkm2398 ben sağa sola dönerken yatış posizyonunda özel bölgemde bi ağrı oluyor hareketlerini hissetmeye başladım şükür sizde hissettiniz mi
tbeyvz Bkm2398 benimde anı hareket edersem kasıkladımda kısa süre ağrı oluyo onun dışında çok rahatım bu ara ağrım sancım yok cinsiyetimiz belli değil henüz ve seğirme bile olmadı beklemedeyim kızıma hamileyken 15+3 ye hissetmiştim ilk 😍
Kbrazcan Blackmom bende dün öğrendim canım 16+3 ama doktor emin olamadı genede bana kız gibi geldi dedi yüzde 80 dedi 😢 keşke eminim deseydi yaa
Bkm2398 Kbrazcan evet ben 4.ayımın sonunda hissetmeye başladım ve yatarken aşırı huzursuzum çok hareketli uyutmuyor 😅
Ebru9360 Kbrazcan erken hissetmissin canm hareketleri biz 18+0 oldu hala seyirmeden baska bisey hissetmiyorum
Kbrazcan Selintetik hiç göstermiyor mu canım bende dün gittim yandı pozisyonu yüzde 80 kıza benzettim ben dedi ama bi daha ki ay netleştirelim dedi
Hatice_mustafa Selintetik Aynı bende öğrenemedim canım 16+5 teyiz şükür bu ayın sonunda gidicem zaten 5. Aya gitmiş olucaz inş öğrenirim
bsrasrc bizde bugun 18 haftalık olduk dün cinsiyet öğrenmeye gittim kiza benziyor dedi bize de insaallah değişmez doğum tarihı de 18 marta denk geliyor gunumde dogurursam doğum gunumde bebisimi kucağıma alicam insaallah 😊😊
Zeyzeyn 17+3 gunluk olduk cinsiyeti ogrendik bir oglus geliyor. Ikinci gebeligim bide kizim var ama hala hissedemedm arada bi kipirti oluyo ama bebis mi anlayamadm. Iki gündür de salgina yakalandm kusma isal cok fenayim 😔
Kirmizibaslikli 16+6 benimde. 2. Bebegim Hareket hic hissetmedim. ayakta kalınca bel ve sırt agrısı yaşıuorum bazen karnımda da agrı oluyo onun dişinda iyi geçiyo gibi doktora cuma gidicem cinsiyet kesin değil hala
Recbey 18+4 haftalık hamileyim benimde bel ağrılarım oluyor ara ara onun haricinde çok şükür iyiyiz dünde cinsiyetimizi öğrendik erkek olucak sağlıklı olsunlarda cinsiyetin hiç önemi yok 🐣🤗❤
Recbey Kirmizibaslikli evet bende öyle oluyorum heleki sosyal medyada gördüğüm herşeyden etkileniyorum rüyama bile giriyorlar bazen
SeydaaYlmz Bkm2398 19+1 bende ama hareketlerini hissetmiyorum hala da merak ettim benim ilk gebeliğim de normal sanırım. Geçmiş olsun insaAllah Rabbim sağlıklıca kucağınıza almayı nasip etsin 😔