Zumra88 hlmc merhabalar. . Bende 5+5 teyim bugün. .. 2 gündür yürüyüşe başladım. .. kasik ağrım yok denecek kadar azaldı. ..( çok hafif bir ağrı vardı zaten ) tavsiye ederim yürüyüşü . ...