prenses_annesii2603 Bhrali_43 15 haftalığım hala bel ağrım geçmedi bazen hareket bile edemiyorum ama yorulmaktan olabilir ağır işler yapma kendini yorma canım
Ozge2441 Bhrali_43 benimde ilk başından beri ağrıyor SMd 17 haftadayım ve daha çok ağrıyor 😔 bebek büyüdükçe ağrının artacağını söylediler
Musel Bhrali_43 inanın bana 7+1 im bugün ağrıdan öldümmm resmen belimi kestiler sanki öyle bi ağrıydı bebek yerleşiyomuş iyice rahimde büyüdükçe ağrı yaparmış
Busrat_ Kizlar bende 5 haftalik hamileyim benimde bel agrimdan cok kasik agrilarim cok oliyoe ara ara hareket edemicek yuruyemicek durumda oluyorum bide tup bebek annesiyim o yuzden korkuyoeum
Htcbrk Benimde olmustu kasikta iki yumru ve belin ortasinda agri yurusem duscek sanki oyle korkuyordum cok dogalmis bebek yerlesirken oyle agri oluyormus. Tavsiyem sık sık idrara cikin rahatlatiyor agriyi gaz cikarin bol bol
hlmc Bhrali_43 bende 5+2 yim benimde tek yönlü kasık ağrılarım çok oluyor şuan sağ kasığım fena ağrıyor mesala 😬
Zumra88 hlmc merhabalar. . Bende 5+5 teyim bugün. .. 2 gündür yürüyüşe başladım. .. kasik ağrım yok denecek kadar azaldı. ..( çok hafif bir ağrı vardı zaten ) tavsiye ederim yürüyüşü . ...