Ayashatun gunisigim123 ben dikkaldirim cekirgedeyim 19+5 kiz annesi olacagim insallah 🤭😍😍❤️ cekirge Doruk hatice hanıma gidiyorum cok memnunum 🌸🌼
gunisigim123 Bnde 21 haftaligim yildirim doruga gidiyorm ama daha doktor secemedim klk defa gittim hangisi iyi bilmiyorm
azizeugur gunisigim123 benm görümcemde oraya gitti kemal beye gitti çok memnundu ben bayan istediğim için embiye hanımı tercih ettim şimdilik memnunum bakalm doğum nasıl olacak ☺️
EEElif gunisigim123 ben 2 yıldır Embiye hanıma gidiyorum çok memnunum erken doğumum oldu benim bebeği kaybettik bu 2. Hamileliğim doktorumdan çok memnunum tavsiye edebilirim