260818 bende bursalıyım pembe maviye gidiyordum nilgün karayılanoglu çok sömürgeci bi hastane 4 aydan sonra doruk çekirge gidiyorum tabi bu arada başka doktorlarada gittim özel klinik senem hanıma gidiyorum burdaki tavsiyeler üzerine ama özelmi sgortamı belli degil berbat sıra bekliyorsun saatlerce son 3 inşallah doktor çok önemli ya çok iyi araştır ve devam et